4 tháng 10, 2008

Love To Be Loved By You (YÊU VÀ ĐƯỢC YÊU)- Marc Terenzi


I can’t believe I’m standing here
Been waiting for so many years and
Today I found the Queen to reign my heart
You changed my life so patiently
And turned it into something good and real
I feel just like I felt in all my dreams
There are questions hard to answer
Can’t you see…

Chorus:
Baby, tell me how can I tell you
That I love you more than life
Show me how can I show you
That I’m blinded by your light
When you touch me I can touch you
To find out the dream is true
I love to be loved by you

You're looking kind of scared right now
You're waiting for the wedding vows
But I don’t know if my tongue’s able to talk
Your beauty is just blinding me
Like sunbeams on a summer stream and
I gotta close my eyes to protect me
Can you take my hand and lead me
From here please

I know they gonna say our love's not strong enough to last forever
And I know they gonna say that we’ll give up because of heavy weather
But how can they understand that our love is just heaven sent
We keep on going on and on cause this is where we both belong…

Chorus:
Baby, tell me how can I tell you
That I love you more than life
Show me how can I show you
That I’m blinded by your light
When you touch me I can touch you
To find out the dream is true
I love to be loved, I need yes I need to be loved
I love to be loved by you

Yes ,I love to be loved by you

Tạm dịch
Không tin được rằng tôi đang ở nơi đây
Sau bao năm chờ đợi để bây giờ mới gặp được em-Nữ hoàng ngự trị trái tim tôi
Em khiến cuộc đời tôi dần trở nên tốt đẹp hơn
Và tôi cảm nhận đúng như những gì đã từng thấy trong mơ
Em thấy không, có những câu hỏi thật khó trả lời:
Người yêu ơi ! Em hãy nói xem, làm thế nào để em thấy
Rằng tôi yêu em hơn cả cuộc sống này?
Hãy chỉ cho tôi! Làm thế nào để em biết được, mắt tôi đang chói lòa vì ánh sáng từ em?
Khi em chạm vào tôi, tôi cũng chạm vào em để thấy em là có thật
Tôi yêu em và được em yêu.
Giờ đây em đang hồi hộp
chờ lời thề nguyên kết đôi
Nhưng tôi không biết liệu tôi có thể nói nên lời
Như đứng trước những tia nắng hè rực rỡ, vẻ đẹp của em làm tôi choáng ngợp
Tôi nhắm mắt 
Em hãy cầm lấy tay tôi và ta cùng bước đi - từ nơi đây.
Tôi biết người ta nói rằng tình ta chưa đủ vững bền mãi mãi
rằng tình ta sẽ không vượt qua nổi những khó khăn thử thách
Nhưng làm sao họ hiểu được tình ta đang lên ngôi
Ta sẽ gìn giữ tình yêu này
bởi vì ở nơi đây, đôi ta đã thuộc về nhau rồi

Vâng, vì ta yêu và được yêu .

Không có nhận xét nào: